آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترفند کاربردی برای یخچال هایی که درست خنک نمی کنند

  • کد خبر: ۴۰۵۰۵
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
ترفند کاربردی برای یخچال هایی که درست خنک نمی کنند
دلیل خنک نکردن بسیاری از یخچال‌ها، فن خراب است. در گزارش زیر یاد می‌گیریم چگونه فن خراب را با یک فن سالم تعویض و یخچال را تعمیر کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، یخچال وسیله‌ای غیرقابل حذف از خانه و وسایل زندگی است. این عضو حیاتی آشپزخانه در تابستان نقش فعال‌تری خواهد داشت. در گرم‌ترین فصل سال که مدام به یخ، آب سرد و نوشیدنی‌های خنک نیاز پیدا می‌کنیم اگر یخچال دیگر سرما نداشته باشد و خنک نکند، عملا لنگ می‌مانیم. اما نگران نباشید، خودتان می‌توانید دست به کار شوید و این مشکل را حل کنید.

مواد مورد نیاز:

یک فن سالم (مناسب با مدل یخچال)

یک پیچ گوشتی

مراحل تعمیر:

اول: ابتدا مطمئن شوید که مشکل از پریز و کنتور برق نیست.

دوم: یخچال را خاموش کنید و از برق بکشید.

سوم: در قسمت بالایی یخچال، کاور را با استفاده از پیچ‌گوشتی باز کنید. (بسته به مدل و مارک یخچال، ممکن است فن یخچال در پشت باشد)

چهارم: فن را با استفاده از پیچ‌گوشتی باز کنید.

پنجم: فن قبلی را با فن مشابه و سالم تعویض کرده و آن را در جای اولیه قرار دهید.

ششم: برای جدا کردن فن سیم‌ها را از جای خود در بیاورید و آن‌ها را نچینید و از سوکت جدا کنید، برای نصب نیز از همان محل سوکت‌ها، سیم‌ها را به فن جدید وصل کنید.

هفتم: فن را در جای خود پیچ کنید و کاور را ببندید.

هشتم: یخچال را روشن کرده و بگذارید ۶ ساعت کار کند تا یخ بزند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->